Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

مجمع شرکت آلومینیوم ایران امروز با حضور اکثریت سهامداران تشکیل شد.

تقسیم سود 300 ریالی در مجمع آلومینیوم ایران + فیلم مجمع

بورس24 : مجمع شرکت آلومینیوم ایران امروز با حضور اکثریت سهامداران تشکیل شد. این مجمع 300 ریال سود به ازای هر سهم تقسیم کرد.

مجمع اعلام کرد میانگین داخلی نرخ محصولات ۳۳درصد و میانگین نرخ صادرات محصولات ۲۸درصد افزایش داشته است.

در خصوص پروژه انتقال پودر آلومینا گفته شد: دلایل ایجاد این پروژه، بهینه‌سازی استفاده از مواد اولیه و جلوگیری از هدررفت منابع و اصلاح فرایندها است. درصد تکمیل این پروژه ۸۰درصد و برآورد زمان بهره‌برداری آن پایان سال ۱۴۰۳ است.

درمورد پروژه راه‌اندازی بلت شماره ۱۴ بندر امام اعلام شد: دلایل ایجاد این پروژه افزایش سرعت انتقال بارگیری و کاهش اتلاف مواد اولیه و الزامات زیست‌محیطی بوده که این پروژه به اتمام یافته است.

مجمع درخصوص پروژه کربن صنعت امیرکبیر اعلام کرد: دلایل ایجاد این پروژه، جلوگیری از خروج ارز و تأمین پایدار مواد مصرفی مورد نیاز و همچنین برنامه‌ریزی تولید داخلی درصد تکمیل پروژه ۵۴درصد تا این لحظه بوده و برآورد زمان بهره‌برداری آن پایان سال ۱۴۰۴ است.

درباره پروژه مولد اضطراری سیکل ترکیبی نیز اعلام شد: دلایل ایجاد این پروژه، رفع تهدیدات موضوعی از ناحیه کسری حامل‌های انرژی به‌منظور جلوگیری از افت ظرفیت تولید است. درصد تکمیل پروژه ۵۵درصد بوده و پیش‌بینی می‌شود تا اواسط اسفندماه سال جاری به بهره‌برداری برسد.

با توجه به تحریم‌هایی که وجود دارد، همواره باید مواد اولیه خود را در هر شرایطی تأمین کنیم. در سال گذشته ۳۱۲هزار تن مواد مورد نیاز را تأمین کنیم و حتی یک روز هم خط تولید ما تعطیل نشد.

برنامه‌ریزی پیگیری و اجرای طرح‌های توسعه‌ای شرکت، انجام ممیزی‌های داخلی و تثبیت گواهینامه‌های کیفی شرکت و همچنین تولید موفق ۱۷۲هزار تن مذاب آلومینیوم سرفصل اقدامات انجام شده شرکت است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24